hey i'm ernie zailan,welcome to my blog^___^

Friday 12 August 2011

dudu alpha

woot!woot!heeheehee:p

dah lama cik ernie tak update blog kankan..
oit budak kenapa title kau pelik sangat??
yeke??a'ah lah pelik kan..
dudu alpha??ape benda dudu alpha tu??
cik ernie pun x thu hehehe..

actually sis cik ernie lah,dye nak join twitter tapi die tersalah daftar,
die pergi sign up kat dudu alpha..
die ingat benda tu twitter,haha ngok ngek je akq ernie nie..
patut lah time cik ernie balik kerja mama sibuk cakap pasal sis ernie kawan ngan org turkish,
cik ernie pelik lah mane dtg nye orang turkish nie..
rupe2 nye,dudu alpha nie semua orang barat susah lah nk carik orang malaysia,mcm2 bahasa yg keluar smpai cik ernie dah naik blur dah..

yg my sis gegeh dok bukak kamus,coz my sis x berapa pndai sngat bahasa orang putih nie,so cik ernie lah jadi tempat translate die,ayoyo..terpakse lah cik ernie teman die chat smpai pagi buta,cik ernie lupa ape guna ade google translate klu x gune kankan..hu!lega cik ernie x payah nk jadi translate untuk my sis lagi,
kau translate je kat google smpai lebam k..
hahaha..tapi seronok jugak tngok my sis chat ngan orang2 barat nie,bnyk bnda yg kita boleh kongsi..


pada sesiapa yg nk join dudu alpha nie sile2 lah,tapi jngn smpai gile syudah,coz memang mcm2 bhasa dunia yg akan keluar t hahahaha..

and nasihat cik ernie,if diorang ajak u all webcam lebih baik jngn kot,takut jadi lain plak..
=p



suka tak!suka tak!kalau suka like jerk ^___^

No comments:

Post a Comment

baca je ke??komen lah sekali C(: