hey i'm ernie zailan,welcome to my blog^___^

Monday 22 August 2011

23

di saat aku terjaga dari tidur ku..
kau pertama dalam ingatan ku,
walaupun sudah berbulan hubungan kita berlalu,
aku masih belum mampu melupakan mu,
setiap saat dan detik bersama mu,
masih segar dalam ingatan ku,

teringat kembali disaat kau,
membaca puitis cinta untuk ku,
sangat bahagia aku rasakan,
namun kini tiada lagi puitis cinta yang aku dengar,
tiada lagi kata cinta mahu pun kata rindu dari bibir mu,

rindu setengah mati pada mu,
rindu ingin mendengar ketawa manja mu,
rindu ingin mendengar kau kata
kau cinta pada ku,
rindu yang tidak mampu aku ungkapkan,
dan rindu ini tidak akan mati untuk mu,
kerana aku sentiasa merindui mu,

di saat ini,
aku hanya mampu berdoa,
agar kau bahagia bersamanya,
disaat ini hanya air mata yang mampu mengalir,
dengan senyuman dan berkata,
jika dia mampu mambahagiakan mu,
ku panjat syukur pada ilahi,

dan jika di satu saat nanti,
andai aku tidak bernyawa lagi,
jangan kau tangisi kepergian ku,
kerana tuhan makbul kan doa mu,
dan itu yang kau mahu,
senyum lah,senyuman mu teramat indah buat ku,

aku tetap akan mencintai mu,
dan tidak pernah sedikit aku membenci mu,
23 tidak akan pernah aku lupa:)

i love u capital K



suka tak!suka tak!kalau suka like jerk ^___^

No comments:

Post a Comment

baca je ke??komen lah sekali C(: