hey i'm ernie zailan,welcome to my blog^___^

Thursday, 23 August 2012

cinta hati maafkan saya

in relationship with ahmad kamal a.k.a ame,awak tahu tak tu fake relation je,maaf saya tipu awak,awak ingat tak masa awak capel dengan fafa,awak ckap klu awak putus dengan dia,awak akan balik semula dengan saya,tapi awak pilih gadis lain,xpe saya diam,dan awak ulangi kata-kata awak itu lagi,jika awak putus dengan N awak akan kembali pada saya,tapi awak tetap memilih gadis lain,saya taknak awak ulangi kata-kata tu untuk kali ketiga,saya taknak awak beri saya harapan lagi,saya dah penat mengharap,akhirnya saya yang terluka,saya harap hubungan awak yang baru ni akan kekal selamanya,saya gembira untuk awak,walaupun hati saya terluka..saya percaya pada jodoh Allah kalau kita ada jodoh kita pasti bersama,tak kira lah dengan siapa pun kita bersama sekarang,saya sangat rindu nak dengar awak nyanyikan lagu biar mati cinta ini,saya akan tunggu awak..maafkan saya cinta hati kerana terlalu sayangkan awak:')

suka tak!suka tak!kalau suka like jerk ^___^