hey i'm ernie zailan,welcome to my blog^___^

Wednesday, 27 July 2011

semangat weyh!!!^_____^

RAYA!RAYA!RAYA!=p

hahaha..semangat betul lah minah nie!
puasa pun blum dah nk raya kan kan..
u all dah tempah baju raya???cepat2 lah tempah ye..
nanti x siap,x beraya lah gamak nye ye..
ernie tnye orang,ernie dah tempah ke blum??
mesti lah dah hehehe^_^
jangan jeles ye..
tahun nie tema baju ernie color purple..
dari atas smpai bwh semuanye purple lah katekan...
kalau bleh thun ni nk puasa penuh..
harap2 penuh lah kan amin...
yg pasti kuih raya mama mesti kena buat,
xde kuih tunjuk2 okey mama..
nanti ank2 mama tolong la mama gak kan kan..
tolong menghabiskan boleh lah hehehehe...
pada korang semua,ernie ucapkan slamat brpuasa ye..
puasa jngn x puasa...
lagi2 orang lelaki nie..
eleh mcm lah ernie x thu..
u all slalu g kedai mamak kan kan...
hah!kantoi..
x elok lah,puasa bukan nye selalu,sebulan sekali je kan..
membebel plak mokcik nie..
haish!nak puasa nie,jngn nk membebel sngat lah,t batal puasa tu...
hehehehe...selamat brpuasa ya kawan2^_____^
suka tak!suka tak!kalau suka like jerk ^___^

No comments:

Post a Comment

baca je ke??komen lah sekali C(: