hey i'm ernie zailan,welcome to my blog^___^

Wednesday, 13 July 2011

mengapa cinta...

dah nk dekat 4 bulan ernie putus ngan dia
,tapi masih x bleh lupekan dia,
rasa cinta nie masih ade untuk dia
,bukan sikit tapi banyak,
kenapa ernie x bleh buang perasaan cinta ni jauh2,
kenapa ernie tak dapat nak benci dia,
kenapa mesti dia yang hadir dalam hidup ernie,
ernie cemburu sngat tngok psangan capel yg lain,
ernie selalu byangkan ernie dengan dia,
arh!kuat berangan lah kau nie ernie,
dh x thu nk buat ape lg,
klu ernie cite pun korang xkn fham ape yg ernie rasa,
sangat!sangat!cinta dia!
rasa nak telan ubat gegat supaya hilang ingatan,
tapi kalau ernie hilang ingatan,
adakah cinta untuk dia akan hilang??entah lah...
rasa mcm nk lari!lari jauh2,
jauh dari semuanya!tapi sejauh mana pun ernie lari,dia tetap akn ade di hati,
ernie xmampu nk typu perasaan ernie,
hurm...





suka tak!suka tak!kalau suka like jerk ^___^

No comments:

Post a Comment

baca je ke??komen lah sekali C(: