hey i'm ernie zailan,welcome to my blog^___^

Tuesday, 14 June 2011

ernie tak sombong=p

ernie SOMBONG??????memang tak lah,memandai je cakap ernie sombong kan haish..
tapi tak di nafi kan memang ramai yang cakap mcm tu,untuk pengatahuan anda semua yang baru mengenali ernie,memang u all akan ckap ernie sombong,tapi kenyataan nya tidak sama sekali,ernie sbenarnya pemalu CEWAH!!hehehe,klu ernie bru kenal orang ernie akan jdi pendiam,tapi if u all wat selamba ngan ernie,ernie pun wat selamba jela,tapi if u all malu ernie pun malu lah ngeee hahaha..

NAH ERNIE BAGI UALL PIC CAT YANG COMEL NIE=)
p/s:if u all nmpak ernie kat mane2 tegur jela ernie memang tak sombong,tapi jngn silap orang sudah lah kan
suka tak!suka tak!kalau suka like jerk ^___^

No comments:

Post a Comment

baca je ke??komen lah sekali C(: