hey i'm ernie zailan,welcome to my blog^___^

Saturday 29 October 2011

saya kuat makan..

hey hey aku tak percaya cinta,aku tak percaya cinta,aku tak percaya c.i.n.t.a hehehe
atotoi tetibe rase nk jd liyana jasmay pulak hehehe..
ape ernie merepek ni??tak kena langsung kan dengan entry yg tertulis di atas tu hehe C(:

ernie nak cerita kat korang nie,nak tahu tak ernie kan sekarang kan dah kuat makan...
sangat-sangat kuat makan,ernie pun tak tahu kenapa,kena jampi ngan hantu kak limah kut..
eh!eh!tetiba ade kak limah plak kan,hehehe kite bako jeyp...

ramai jugak yang tegur ernie ni kuat makan,and ade jugak yang cakap"hey u x takut gemuk ke??"
ape GEMUK??i like gemuk hehehe,yela seumur hidup ernie,belum pernah ernie gemuk tau,
sebab tu lah ernie tak kesah pun,makan banyak mane pun takpe,hehehehe
jngn jealous u...

lagi satu ernie suka tengok orang yang suka makan,bile tengok die makan ernie pun rasa nak makan,bile dah rasa nak makan mula lah,nak makan,nak makan,nak maaaakaaaan jeeeyypp..
lagi kalau tengok t.v cerita pasal makan ya Allah,saya sangat lapaaaarr..
hehehe senghal lah ernie nie,klu dulu orang akan cakap"untunglah kawin nanti jimat duit laki die tak payah beli mkanan bnyak-bnyk,tapi sekarang "mampuslah laki kau nak kena beli mkanan banyak-banyak nak bagi kau mencekik,hahahaha...

notatokjanggut~makanbnyak-bnyaktakpetapijagakesihatantujugaokeyh!
suka tak!suka tak!kalau suka like jerk ^___^

No comments:

Post a Comment

baca je ke??komen lah sekali C(: